Impression Lifestyle

Impression Lifestyle

zondag 11 januari 2015

Bloggersdag

Een paar weken terug was ik bij Patricia van Huize Vizzini om iets op te halen. Terwijl we gezellig zaten te kletsen, zeiden we, dat het wel eens leuk zou zijn om met bloggers en volgers een leuk dagje te hebben. Daarna hadden we druk contact over een leuke locatie waar ook gegeten kan worden. Nadat  de eigenaresse gebeld werd met onze vraag en zij ook meteen enthousiast was, ging het balletje snel rollen. En daarom kan ik jullie het volgende vertellen:

Op zaterdag 28 februari is er een gezellige bloggersdag voor bloggers en volgers bij Esatto in Rijnsburg.


Carla van Esatto heeft een heel leuk programma in elkaar gezet. Vanaf 11.00 uur zijn jullie van harte welkom in de winkel van Carla. Als je eenmaal in de winkel van Carla bent, zullen de oooohs en de aaaahs je om de oren vliegen, want de winkel is als een snoepwinkel voor liefhebbers van de landelijke woonstijl.
Carla heeft een workshop georganiseerd waarbij we een kandelaar gaan bewerken. Je mag die naar je eigen keuze bewerken met bijv. loogbeits of kalkverf.
Omdat we natuurlijk van al dat gezellige gebabbel, de workshop en het zien van zoveel moois, best hongerig worden, wordt er een heerlijke high tea geserveerd.
Tussendoor krijgen jullie volop de mogelijkheid om de winkel te bekijken. Na afloop krijgen jullie een goodiebag van Esatto mee naar huis.


De prijs voor deze verzorgde dag is 35 euro inclusief high tea en de materialen die gebruikt worden bij de workshop.


Hebben jullie ook zin om te komen? Meld je dan voor 20 februari aan bij mij of Patricia. Mijn emailadres is martinevanherpe@kpnmail.nl
Het emailadres van Patricia is patriciavizzini@hotmail.com
Er is plaats voor maximaal 40 personen, dus vol is vol. Zodra we je mail met aanmelding ontvangen hebben, sturen we een bevestiging met de betaalgegevens.

Mocht je je aanmelden en je hebt eventueel plaats over in de auto, meld het dan even via de mail. Laat dan ook even weten uit welke regio je komt. Misschien kunnen we dan bemiddelen om eventueel met elkaar mee te rijden.

Wij hebben er zin in en hopen jullie te ontmoeten.

Liefs, Martine





26 opmerkingen:

  1. Hoi Martine,

    Wat een superleuk idee !!!!!!!
    Ik zou heel graag aansluiten en jullie eens ontmoeten en ook Essato heb ik nog nooit bezocht.
    Vanwege mijn gezondheid moet ik het helaas voorbij laten gaan. Jammerjammerjammer!!
    Ik wens jullie natuurlijk heel heeeeeeeeeeeele supergave dag toe en ik kan niet wachten op de foto's en posts van deze leuke Bloggersdag.
    Veel plezier allemaal !!!

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Zou me heel graag willen aanmelden, alleen is het 1,5 uur rijden voor mij! Dus mochten er mensen uit omgeving apeldoorn/arnhem gaan zou ik dat graag willen weten! (liefst zo snel mogelijk, ivm vrij regelen werk :)) Ik zal jullie even een mailtje doen.

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, ik heb je net een mail gestuurd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hier zat ik echt op te wachten! Ik meld me aan!
    Net als Mandy is het voor mij wel ver weg. Woont er iemand in de buurt van Kampen/Zwolle dan wil ik graag meerijden

    Hartelijke groet,
    Henny


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is nu eens echt een leuk initiatief , maar jammer , elke zaterdag ben ik aan het werk.
    Daar het mijn eigen zaak is , kan ik hier niet onderuit.
    Ik gun jullie veel kijk en -doe plezier.
    Groetjes
    Christel van garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je net een mailtje gestuurd. Ik kom graag. Gezellig.....

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk, leuk! Ik ben graag van de partij. De aanmeldingsmail is onderweg.

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ben graag van de partij. Is wel een hele reis voor mij, maar ik vind het enorm leuk.
    Liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een geweldig leuk idee! Ik kan helaas niet op zaterdag, maar ik wens jullie een ontzettend leuke en gezellige dag toe en ik hoop dat er foto's van op jullie blogs komen!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk idee...maar ook ik moet verstek laten gaan
    al zou ik er héél graag bij zijn, véél te ver voor mij en op zaterdag
    werk ik altijd en kan ik geen verlof krijgen :-(:-(:-(
    In ieder geval wens ik jullie veel succes en veel plezier ik denk dat
    we er wel over lezen in een post van jouw !
    Héél fijne week alvast
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaaa ik wil er ook graag bij zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me super leuk!mik ga je mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee!! Ik ga kijken of ik kan komen en zo ja...mail ik één van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij zijn die 40 plaatsen zo besproken!!!
    Succes en vooral veel plezier met de voorbereidingen
    Liefs XX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Martine, wat een leuk idee! Ik heb mij ook aangemeld! Leuk om jullie weer eens te zien of die ik nog niet ken te ontmoeten. Liefs Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een leuk idee, heb me al aangemeld bij Patricia en heb al gehoord dat ik er bij kan zijn. Dus superleuk en tot dan!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat jammer...die dag is mijn dochter jarig,
    Ik had jullie graag ontmoet!

    wie weet een volgende keer.

    liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ontzettend leuk dat jullie dit bedacht hebben. `k Heb net al bij Patricia gereageerd, aan het einde van deze maand heb ik iets soort`s gelijks. Hopelijk wordt het goed bezocht en kan ik me de volgende keer aanmelden. Heel veel succes met de voorbereidingen,Martine!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf idee! Ik ben van de partij hoor. Heb me net per e-mail aangemeld.
    Leuk ook om eindelijk weer eens wat medeblogsters te ontmoeten.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb me zojuist aangemeld bij Patricia.....hoop dat er nog een plekje is........voor de mensen uit de omgeving Apeldoorn.....misschien valt er te carpoolen....

    Lieve groet Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Al vol...wat een succes..dus volgende maand weer een keer??
    Dan doe ik ook mee...
    Een hele fijne dag met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super veel zin in, erg leuk idee van jullie! Leuk om alle bloggers eens te ontmoeten.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen