Impression Lifestyle

Impression Lifestyle

dinsdag 2 februari 2016

I'm back again!!!

Yes, I'm back! Het is alweer bijna een jaar geleden, dat ik mijn laatste blogpost plaatste. Veel te lang geleden eigenlijk, maar mijn leven in de rollercoaster was nou niet bepaald blogwaardig. En voor de interieurbloggen al zeker niet. Het kon me even gestolen worden.

Mijn leven afgelopen jaar is een scenario waar goede tijden, slechte tijden niets bij is. Voor de gein heb ik wel eens geroepen dat ik scenarioschrijfster word bij gtst, want daar gebeuren soms absurde dingen. Ik hoefde dan niks te verzinnen, want het was gewoon mijn eigen leven.....

Het begon met het verwijderen van mijn oog wegens een oogmelanoom, een agressieve kankersoort, Een paar maanden later weer geopereerd wegens een uitzaaiing. Deze operatie hakte er bij mij flink in, want je vertrouwt je lijf voor geen meter meer. Als daarna je wederhelft vanuit het niets ook nog eens opstapt en vertrekt naar iemand aan de andere kant van Nederland en je je voelt alsof je door het doucheputje bent weggespoeld, word je niet echt vrolijk. In die periode werd er weer wat op kweek gezet, omdat er weer wat verdachts was. Gelukkig was het loos alarm.

Ik heb er flink doorheen gezeten en zat flink onder in die put. Maar dankzij hele lieve familie en vrienden en begripvolle artsen van het ziekenhuis, ben ik er doorheen gekomen. De voorheen, in mijn ogen zo botte arts, werd nu ineens een arts met een hart. Het gezegde: in de nood leer je je vrienden kennen, is zeker waar. Ik ben enorm dankbaar voor de lieve mensen om mij heen. Ik vind het heel bijzonder, dat er nieuwe mensen op je pad komen vanuit onverwachte hoek, die je steunen.


Momenteel gaat het heel goed met me. Ik voel me eerlijk gezegd sterker dan ooit. Vandaag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis waar ik met de kinderen ga wonen. Vanmorgen vroeg belde een heel lief iemand me met de woorden, dat vandaag de dag is van een nieuwe begin. En zo is het maar net. Deze persoon zorgt ervoor, dat alles in het leven net even wat leuker wordt en ik weer zin heb in een nieuwe toekomst.

In het nieuwe huis mag ik me weer lekker gaan uitleven. Het is nu steriel wit en ik ben van de 50 tinten grijs, dus.............. :)


Komende weken ga ik flink klussen. Er moet een muur uit, er komt een nieuwe keuken, nieuwe vloeren, alles verven etc.  Best veel werk en best lastig om nu zelf  alles in de peiling te moeten houden wat er geregeld moet worden, maar dat komt goed. Ik krijg gelukkig veel hulp. Ik  zal proberen geregeld een blogpost te schrijven met de vorderingen in het nieuwe huis .

Vandaag is het de dag van een nieuw begin en ik ben er klaar voor!

liefs, Martine






64 opmerkingen:

  1. Beste Martine,
    Wat een heftig verhaal!
    Maar vandaag een nieuw begin met de sleutel van je nieuwe huisje!
    Ik ga je volgen!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Martine wat heb je allemaal mee moeten maken en vooral doorstaan!!ongelofelijk. ik heb diep respect voor jou en ik weet zeker met jou talenten en prachtige ideeën wordt dit huis ook weer prachtig mooi!!liefs Dédy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omgosh, wát een verhaal zeg......en ik maar denken dat je "gewoon" geen zin meer had om te bloggen.
    Ik hoop dat het leven met één oog je ook redelijk afgaat, want het lijkt mij best moeilijk omdat je ook geen dieptes en afstanden meer goed in kunt schatten. Heerlijk om te lezen dat de behandeling in ieder geval goed is aangeslagen.
    Wens jou en de kinderen alle goeds voor de toekomst, in je nieuwe woning !!
    Sterkte en lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Martine, wat heerlijk om te lezen! Na alle shit in je leven is er eindelijk een ommekeer.
    Wat goed dat je je weer sterk voelt en aan de slag gaat met wat op je pad komt. En wat ontzettend fijn voor je dat er weer iemand is die je graag ziet en je blij maakt!
    Alle goeds en alle moois toegewenst!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Martine
    Liefde is onbetaalbaar,
    Geluk soms onbereikbaar
    vriendschap soms zo kwetsbaar
    Echter één ding hebben ze gemeen.
    in moeilijke tijden houden ze je op de been.
    Ik weet zeker dat het goed gaat komen met je. Nu kun je je heerlijk uitleven in je nieuwe huisje. Ik kijk dan ook met spanning naar je volgende blog.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Martine,

    Ik ben zo blij voor je dat je zo bent opgestaan uit die put van narigheid en verdriet...je hebt je niet laten kisten en gaat er nu weer vol tegen aan. Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning, ik hoop dat het een heerlijk plekje gaat worden waar jij en je kinderen je helemaal thuis gaan voelen. Ik vind het super leuk dat we de ontwikkelingen in je huis hier weer mogen volgen. Heel veel geluk gewenst, het is je van harte gegund!

    Dikke kus, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heftig verhaal!!maar wil je heel veel sterkte wensen en een geweldige toekomst wensen... (ook al zal het niet altijd meevallen)
    Groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Martine, wat ontzettend heftig allemaal wat je hebt meegemaakt.
    Je schrijft erg moedig, maar het zal er best ingehakt hebben.
    Op naar je nieuwe start in je nieuwe huis.
    Heel veel succes.
    Groetjes Brenda
    brendaschneider.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Martine. Ik had al even gereageerd op Ig maar lees hier nog meer van je. Wat fijn dat het weer beter met je gaat: wat ben je een sterke vrouw zeg, ik heb bewondering voor je zoals je nu in het leven kunt staan!
    Heerlijk om in moeilijke tijden te weten dat er mensen om je heen staan die er voor je zijn!
    Ik wens je alle geluk van de wereld in je nieuwe huis!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve, Martine,

    Wat een heftig jaar heb jij achter de rug.
    Deze moet je maar heel snel vergeten, en je richten op de toekomst.
    Wordt gelukkig in je nieuwe huis.
    Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat worden.

    Liefs Vittoria :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Martine, je hebt het beslist niet makkelijk gehad! Maar wat ben jij een sterke optimistische dame! Ik wens je onnoemelijk veel geluk in je nieuwe huis en ik zal met veel belangstelling je blog volgen om alle moois te zien wat jij er weer van maakt!
    Lieve groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je er weer bent Martine...
    Je hebt veel meegemaakt het afgelopen jaar...en je bent zeker een doorzetter... een KANJER...
    Gefeliciteerd met je nieuwe huis...
    Veel geluk in je nieuwe huis...en ook niet onbelangrijk...we gaan weer mooie posten van je zien.

    Fijne avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een verhaal. Een aflevering van GTST is er, zoals je zelf al aangeeft, niets bij. Maar uit een diep dal klim je nu naar boven.
    Vandaag de sleutel van je nieuwe huis. Dat gaat weer een plaatje worden.
    Je bent een POWER woman en ik hoop weer regelmatig een post van je te mogen lezen.
    Gr, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beste Martine, je kunt trots zijn op jezelf! Je zult huis nog wel eens je dipmomenten krijgen. Laat die toe, dat hoort er bij. Zie het vooral als een nieuwe start met nieuwe kansen en mogelijkheden en deuren die weer opengaan. Ik zeg dit allemaal uit eigen ervaring tegen je nadat door een ongeluk acht jaar geleden mijn leven ook radicaal is veranderd. Hartelijke groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om weer een post van je te lezen Martine en wat fijn dat na zo'n heftige periode het weer goed met je gaat. Wat heb je in een korte periode veel meegemaakt. Ik wens je veel geluk met de nieuwe start en hoop van harte dat dit het begin is van heel veel moois.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tjonge Martine, ik wist het van je oog destijds.....maar alle ellende die daarna volgde is nieuw voor mij....wat heftig om dit allemaal te moeten doormaken binnen deze tijd...verschrikkelijk.maar ik lees dat je bent opgestaan en een nieuwe start kunt en gaat maken...en dat is je van harte gegund!
    Met je nieuwe stulpje komt het wel goed, daar heb ik alle vertrouwen in...maar ik wens je liefde en kracht om het leven weer een geweldige start te geven met je kinderen en dierbaren.

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjee Martine, ik weet echt niet wat ik lees... ik wist echt van niets, zelfs niet van je oog.
    Ongelooflijk wat een verhaal,... ik schik er echt van.
    Meid wat een kanjer ben jij om je hier door heen te knokken.
    Diep respect en ik maak een diepe buiging.
    Wat fijn dat je de draad weer kunt oppakken en dat je helemaal los kunt gaan in je nieuwe huisje ,... je nieuwe thuis.
    Een nieuw begin.
    Lieve groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hé, ik reageerde op IG al, dat ik blij voor je bent met deze nieuwe start!!
    Heerlijk om je te kunnen uitleven om je nieuwe woning weer in de 'Martine stijl'te brengen.
    Fijn dat er mensen om je heen staan, die ervoor zorgen dat jij weer kunt glimlachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hé, ik reageerde op IG al, dat ik blij voor je bent met deze nieuwe start!!
    Heerlijk om je te kunnen uitleven om je nieuwe woning weer in de 'Martine stijl'te brengen.
    Fijn dat er mensen om je heen staan, die ervoor zorgen dat jij weer kunt glimlachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat goed weer een volg van jou, een nieuw huis voor jullie is wel fijn na alle narigheid. Lekker alles bedenken en genieten van de vorderingen. Ik hoop dat jullie gelukkiger dan ooit worden!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ontzettend fijn dat je weer terug bent maar nog veel fijner is het dat het nu in alle opzichten weer zo goed met je gaat! Ik heb je altijd bewonderd, steeds weer narigheid en steeds weer krabbelde jij er bovenop! Ik ben het eens met de woorden van die lieve persoon die je vanmorgen belde. Ik wens jou een mooi, gezond en liefdevol leven in je nieuwe huis! Veel succes met het klussen!

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn om eindelijk weer iets van je te lezen. Ik vroeg het me toevallig vorige week af... zou het zo slecht met haar gezondheid gaan dat ze niet meer kan bloggen? Maar er was nog veel meer aan de hand... wat een jaar heb jij achter de rug... niet normaal. Hoeveel ellende kan een mens hebben. Maar wat goed dat je nu een nieuwe start gaat maken in je nieuwe huis en wat boffen wij dat we je vorderingen mogen volgen.
    Ik wens je heel veel geluk, gezondheid en liefde toe samen met je kids.

    Liefs, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een teleurstellingen heb je moeten mee maken..
    Ik wens je alle goeds & veel geluk bij deze nieuwe start in je nieuwe huis!
    Het is je van harte gegund!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo fijn om te horen dat het goed met je gaat...je hebt dit zo verdiend na alle ellende van het afgelopen jaar!! Heel veel succes met je nieuwe huis, en ik kom later graag bij je langs ! 😘
    Liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een moeilijke periode achter de rug, heftig. Je bent een krachtige vrouw als je daar sterker uit bent gekomen. Petje af. Ik blijf je posten volgen.

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wowwww Martine....respect diep respect hoe jij je eruit hebt gekrabbeld....welkom terug !!...ik kijk uit naar je nieuwe post je nieuwe huis......op een mooie nieuwe toekomst meis met enorm veel geluk.....pluk de dag....Liefs Ria x❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo martine, je hebt een heel turbulent jaar achter de rug. Fijn te horen dat je je op dit moment weer goed voelt. Ik ben heel benieuwd naar de blogposten van jullie nieuwe stulp. Het zal prachtig worden, daar ben ik van overtuigd!! Je bent een echte doorzetter!

    Succes met klussen en veel woonplezier!
    Liefs
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo martine, je hebt een heel turbulent jaar achter de rug. Fijn te horen dat je je op dit moment weer goed voelt. Ik ben heel benieuwd naar de blogposten van jullie nieuwe stulp. Het zal prachtig worden, daar ben ik van overtuigd!! Je bent een echte doorzetter!

    Succes met klussen en veel woonplezier!
    Liefs
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb je altijd al een bikkel gevonden, zo moedig je alles doorstond.
    En ben blij voor jou dat je nu een leuk huis hebt waar jij en de meiden een heel nieuw leven gaan beginnen. Jouw kennende word het wederom een mooi thuis.
    Succes met alles wat je moet doen..
    Liefs lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai lieve Martine, zo blij voor jou en je dochters na dit heftige jaar. 2016 Gaat jouw jaar worden! Ik wens je alle goeds toe, gezondheid, liefde en vooral de rust in je nieuwe huis.
    Mocht je aan het klussen zijn en behoefte hebben aan iemand die langskomt met een thermoskan koffie dan mail je maar.
    Liefs en groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beste Martine , wat een ongelooflijke , dappere vrouw ben jij , om zo diep te moeten gaan en dan weer naar boven te kruipen uit een put van verdriet , ik bewonder je enorm . Diep respect!!
    Laat dit jaar een begin zijn van veel moois en liefde en ik kijk héél verlangend uit naar jouw volgende posten .
    Lieve groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel fijn om te horen dat het nu goed met je gaat. Heel veel succes met je nieuwe start samen met je kinderen, en je huis wordt vast prachtig.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fijn om te horen dat je echt zin hebt in een nieuwe start. Ik wens je alle geluk toe met je dochters enne heel veel succes met klussen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Martine,

    Wat een ellende allemaal en wat knap dat je zo positief kan blijven. ik wens je heel veel sterkte, klus plezier en een mooi nieuw leven in je nieuwe huisje.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jeetje wat heftig allemaal.
    Fijn te horen dat het nu beter met je gaat en dat je veel steun hebt van familie en vrienden...daar kan een mens niet zonder.
    Wens jou en je kinderen heel veel geluk in jullie nieuwe woning.
    Veel succes met klussen!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jeetje wat heftig allemaal.
    Fijn te horen dat het nu beter met je gaat en dat je veel steun hebt van familie en vrienden...daar kan een mens niet zonder.
    Wens jou en je kinderen heel veel geluk in jullie nieuwe woning.
    Veel succes met klussen!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jeetje Martine, dat jouw persoonlijke omstandigheden zó heftig waren had ik echt niet in de gaten. Wat zul je het zwaar hebben gehad. Poe hee. T is een rampperiode geweest voor je. Ik ben wel heel blij dat t nu goed met je gaat en je je sterk voelt. Ik hoop dat je samen met je kinderen en een clubje fijne mensen om je heen een mooie toekomst op kunt bouwen. Ik wens je alle geluk toe in je nieuwe huis en hoop dat het een begin mag zijn van een hele mooie en gelukkige periode hopelijk in een goede gezondheid. We kennen elkaar wel niet persoonlijk maar hierbij toch een virtuele knuffel om je sterkte te wensen ��

    Lieve groetjes,
    Sanny (sanny's life)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Tjee......dan ben je even stil........Bij GTST zou deze verhaallijn bijna niet te geloven zijn........
    Sommige mensen krijgen ook wel hheeelll veel op hun bordje.
    Maar wat een mooie spreuken en zo waar voor jou....want bere sterk ben je.

    Fijn te lezen dat het weer een stuk beter met je gaat....maar je moet de bodem gezien hebben......

    Een nieuw begin....een nieuwe start........ga alles op de voet volgen.

    Liefs en succes en dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Martine,

    Wat heb je veel meegemaakt en wat heb je diep moeten gaan. Maar wat ben je een sterke vrouw om er zo weer uit te komen.
    Fijn dat je lieve vrienden en familie om je heen hebt die je steunen.
    En wat een prachtig huis ga je krijgen. Dat gaat ongetwijfeld nog veel mooier worden.

    Heel veel succes met het klussen en veel woonplezier met je kinderen op jullie nieuwe plekje.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Martine,..ik was even heel stil van je verhaal...wat een vreselijk jaar heb je achter de rug..ik vind het ontzettend stoer en knap dat je jezelf zo herpakt hebt!
    Ik wens je heel veel geluk en liefde in jullie nieuwe huis en kijk uit naar je blogposten!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Martine,
    Ik ben al een tijdje een stille volger van jou blog en had ook gelezen dat je iets aan je oog had. Vond het al zo stil op je blog, maar snap nu waarom. Ik kan maar een ding zeggen na dit verhaal, RESPECT!!
    Wens je veel geluk met je kinderen in jullie nieuwe huis. En ga je de komende tijd zeker weer volgen.
    Liefs en groetjes,

    Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik wens jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis en je zal er wel weer een warm gezellig huis van maken een nieuw beging zo dat je het oude mag los laten

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik wens jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis en je zal er wel weer een warm gezellig huis van maken een nieuw beging zo dat je het oude mag los laten

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Tjonge jonge, wat heb jij diep in de ellende gezeten. Fijn om te lezen dat je je eruit hebt kunnen knokken! Succes met klussen en ik wens je veel geluk toe in je nieuwe huis! Lieve groeten, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Nou Martine....heel heftig allemaal en ik vind het super dat je de kracht terug hebt gevonden voor door te gaan..dingen te onderscheiden die belangrijk voor je zijn en nog steeds optimistisch blijven voor al het moois in het leven...dit gaat jou zeker lukken....ik verheug me dadelijk weer op de prachtige foto's...succes met klussen en heel veel liefs van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  46. �� lots of luck, pleasure, health and love !

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Tja.. daar wordt je even héél stil van als je dit verhaal van jou leest! Diep respect voor jou!! Ik volg je blog al een tijdje en ik weet niet of ik al eens eerder heb gereageerd, maar ik hoop dat je weer de moed en kracht vind om de schouders er weer onder te zetten, samen met je dochters. Super veel succes met jullie nieuwe woning en het zal vast weer een warm thuis worden voor jullie.

    Groetjes Gea Westrik

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Suuuperbenieuwd naar je nieuwe huisje , kom maar op met doe posts ;-))

    En ik wens je héél véél geluk op je nieuwe plekje !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Respect voor jou!
    Ik wens je een heel mooie toekomst toe. En ben ook heel benieuwd hoe je nieuwe woning gaat worden!

    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat fijn dat je er weer bent! Je bent een kanjer en ik wens je alle gezondheid, liefde en alles wat het leven zo goed en vrolijkt maakt!!!!!
    Veel liefs,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Martine, wat jij allemaal mee maakt! Je bent een krachtige, lieve vrouw, die haar weg wel vind, samen met jouw dochters! Diep respect! Het jaar 2016 word jouw jaar, ik zou zeggen, Gelukkig Nieuwjaar Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een narigheid heb je allemaal meegemaakt, je woorden die je schrijft duiden allemaal emoties uit. Fijn dat je steun hebt aan andere en met goede moed een nieuwe start gaat maken! Geweldig dat je ons laat meegenieten!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik vind je kanjer en een heel sterke vrouw!
    Ik wens jou heel veel geluk en een super tijd op je nieuwe plek!

    lieve groet,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Martine,

    Wat ontzettend goed dat je weer terugbent. Ik heb je gemist! Ik ben een groot bewonderaar van jouw woonstijl. Mag ik je meteen een vraag stellen? Mijn man is bezig met shutters voor het voorraam. Die van jou dienen als voorbeeld. Ik vind de kleur van jouw shutters ook eeg mooi. Zou je me kunnen laten weten welke kleur het is?

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi ik hoob dat jullie het naar jullie zin hebben op je nieuwe plek al even niets vanje gehoord je zal wel veel te klussen hebben ik hoop dat het goed met je gaat door jou ben ik blog mensen gaan volgen ik heb altijd met veel plezier na je gekeken en je verhalen gelezen en hoop dat je er mee door gaat groetjes woutje

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi ik hoob dat jullie het naar jullie zin hebben op je nieuwe plek al even niets vanje gehoord je zal wel veel te klussen hebben ik hoop dat het goed met je gaat door jou ben ik blog mensen gaan volgen ik heb altijd met veel plezier na je gekeken en je verhalen gelezen en hoop dat je er mee door gaat groetjes woutje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gewoon lekker door blijven bloggen hoor! Ik hoop dat je al redelijk ver bent met verbouwen en dit plekje echt je eigen hebt gemaakt na deze heftige tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Very interesting tips shared by you. I really like to read your blogs as they contains very important and informative content. I appreciate your efforts. Cheers.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. I can see that you possess a degree of expertise on this subject, I would like to hear much more from you on this subject matter. I have bookmarked this page and will return soon to hear additional about it.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. I like your approach on the topic. Your article is as interesting as your previous writings. Keep up the good work, thanks a lot.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Jeetje wat heftig om te horen. Ik vind het knap van je dat je zo sterk bent gebleven. Ik wens je heel veel geluk en liefde toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een mooie kamer. De shutters komen hier echt mooi tot hun recht als raambekleding en dat zie je maar zelden. Heel erg mooi gedaan. Ik bezoek blogs om te voelen wat er leeft zodat we onze raamdecoratie collecties up tot date kunnen houden. Bedankt voor de inspiratie. Groetjes, Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een mooie kamer. De kleurcombinaties zijn erg mooi. Onlangs ben ik op mezelf gaan wonen en neem ik dit zeker mee als voorbeeld.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  64. This is a very good post! Just keep updating much useful information

    BeantwoordenVerwijderen