Impression Lifestyle

Impression Lifestyle

maandag 12 januari 2015

Enthousiaste reacties

Welja, 2 blogposten binnen één dag. Het moet niet gekker worden, want normaal ben ik niet zo snel met een nieuwe post plaatsen :)
Maar nu heb ik een bijzondere reden: we hebben het maximum aantal van 40 inschrijvingen bereikt voor de Bloggersdag!
Wie zich nu nog wilt inschrijven komt op een reservelijst.
We hadden nooit gedacht dat we al zo snel vol zouden zitten. Patricia en ik dachten, dat we er misschien alleen zouden zitten hihi. Wat is het dan leuk om je mailbox te lezen vol met aanmeldingen van enthousiaste mensen. Onwijs bedankt!

Liefs, Martine

26 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Martine,

    Ohhh wat was dit leuk geweest !!!! wat had ik daar graag bij willen zijn !! maar helaas voor mij ook te ver weg hé.....ook altijd zoiets om hier in het noorden te wonen wat zoiezo mijn ding al niet is.....
    Zo erg jammer vind ik dit..... ik zou iedereen ook zo graag eens willen ontmoeten...

    Wie weet ooit.....

    Heel veel liefs van mij

    Dicky Marie

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n idee...... en dan denken dat jullie alleen zouden blijven. Echt niet!!!
    Ik denk dat er veel blogsters waren die elkaar eens wilden ontmoeten. En dat blijkt ook wel....
    Super bedankt voor het organiseren.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!! Super leuk voor jullie, het wordt fantastisch!! Succes hoor.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie zo snel al de mensen bij elkaar hebben gekregen. Het was dan ook wel een heel leuk idee om dit te organiseren.
    Het is voor mij niet naast de deur......en moet hier echt een lange reis voor maken. Ik hoop strakjes wel dat ik mee kan genieten van een paar foto's.
    Heel veel gezelligheid op deze dag!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me erg leuk, alleen de afstand hé! Zal er over nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat onwijs leuk dat iedereen zo enthousiast is, het is ook echt een superleuk idee! Het wordt absoluut een gezellige en geslaagde dag!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik had hier ook heel graag bij willen zijn!! Lijkt me super gezellig... Misschien de volgende ronde.. Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb die post gemist geloof ik.....of hij komt nog....loop een beetje achter...wat leuk zeg ..!...liefs Ria?..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Post ´gemist´. ...wat een superleuk idee! En wat leuk dat het bij voorbaat al geslaagd is...zo snel vol! Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt vast heel gezellig! Veel plezier!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dat zal best gezellig worden.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuk idee! Jammer genoeg kan ik die dag niet, volgende keer beter. Veel plezier!!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zeg zoveel aanmeldingen........dat dit bere gezellig gaat worden lijkt me duidelijk.

    Doe iedereen de groeten van me als je wilt ;)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer dat ik niet kan....ik vind het zo'n leuk idee! Maar ik hoop dat we genoeg verhalen van jullie te zien krijgen!
    Veel plezier!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig dat het zo'n grandioos succes is en het is je zoooo gegund lieverd: Bezig zijn met wat je leuk vindt en wat je een boost energie geeft! Ik gun het je héél erg!!!

    Dikke knuffel X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whaha wie had dat ooit gedacht!
    Super leuk.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ...ergens was dat wel te verwachten hé...zoveel creatieve enthousiaste blogsters..
    wordt vast een héél leuke dag...veel succes !
    Héél mooie foto, prachtig tafeltje...
    Fijne week
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk initiatief Martine. Dat gaat zeker weten een hele gezellige dag worden.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Martine,

    En ik ben blij dat ik er wel bij kan zijn! Ik heb er reuze zin in ! Groeten van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk zegh! Ik denk dat er nog maar eens een noordelijke variant moet komen dan hahah. Wens jullie heel veel plezier in ieder geval!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super idee van jullie dit te organiseren, ik heb er al zin in!
    Wat is je kastje mooi geworden, staat prachtig!!
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuk idee zeg. Had de post gemist. Wie weet komt er nog een volgende keer.
    Fin weekend, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf dat het zo'n succes is! Super leuk idee zeg.
    Ik zag dat je bij volger was geworden dus ik ben ook gelijk even bij jouw op je blog gaan kijken. Ziet er super mooi uit allemaal. Ik ga jou ook zeker volgen!

    Groeten,
    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I am extremely impressed along with your writing abilities and also with the format in your blog. Stay up to the excellent high quality writing, it's rare to find a nice weblog like this one these days.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Awesome work. Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share.

    BeantwoordenVerwijderen